Jom Ke Transformers One Roadshow Di AEON Mall - Hello you alls, siapa sini peminat Transformers? Hah ada berita best ni nak bagitau!! Kepada peminat Transformers, jangan lepaskan peluang untuk melihat model Transformers yang korang minati dengan lebih dekat lagi di TRANSFORMERS ONE Roadshow yang diadakan di AEON Mall terpilih. 

AEON telah berkolaborasi bersama United International Pictures bagi mempromosikan movie TRANSFORMERS ONE dan roadshow ni bermula 19 Ogos sehingga 30 September 2024. Banyak aktiviti dan ganjaran menarik menanti pengunjung yang datang ke Transformers One Roadshow ini.
Hai semua! Memiliki rumah sendiri adalah impian semua orang, termasuk Nad. Bagi Nad, rumah yang ideal bukan hanya tentang keindahan reka bentuk, tetapi juga tentang keselesaan, kemudahan yang banyak, keselamatan yang terjamin, dan lokasi yang strategik. Baru-baru ini, Nad berkesempatan melawat Galeri Jualan TuJu di 𝑜𝑓𝑓 Jalan Kuching untuk melihat sendiri projek TuJu Residences & Retail di KL Duta North.

Apa yang membuatkan TuJu begitu istimewa? Ia bukan sekadar sebuah pembangunan, tetapi satu komuniti yang direka untuk memenuhi pelbagai keperluan hidup. Dari reka bentuk menarik yang diilhamkan oleh seni kontemporari hingga kemudahan lengkap yang memastikan setiap orang, dari golongan muda hingga yang lebih tua, boleh hidup dengan selesa. 
© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2